Vállalkozói Adminisztrációs Gyakorlatok

Egyéni konzultációk kezdő és gyakorló vállalkozóknak

Ha vállalkozó vagy (vagy az tervezel lenni a közeljövőben), de nem pénzügyi-irodai területen tevékenykedsz, akkor a felmerülő adminisztratív teendők nem feltétlenül állnak közel hozzád ‒ ebben nincs semmi különös, hiszen mindenki máshoz ért.

Viszont vállalkozóként ‒ akár egyéni vállalkozó vagy, akár céget működtetsz ‒ sajnos köteles vagy elvégezni bizonyos feladatokat akkor is, ha "nem a te asztalod".

Hogy csak a legalapvetőbbet említsem: nyugtát vagy számlát kell adnod a bevételeidről, ezeket helyesen kell kitöltened, illetve a számlák adatait öt napon belül fel kell töltened a NAV felé az interneten keresztül akkor is, ha kézzel írtad meg őket. Emellett sok olyan dolog van, amelyeket jó esetben a könyvelőd elvégez a munkadíjáért cserébe ‒ pedig a könyvelőnek sem feltétlenül ez a feladata (és mivel feltehetően nem te vagy az egyetlen ügyfele, nem feltétlenül tud azonnal a segítségedre lenni).

Miért is ne csinálhatnád meg ezeket te magad,
ha képes vagy rá?

Például miért ne kérdezhetnéd le te magad a saját adóegyenlegedet, vagy adhatnál le egy nyomtatványigénylést, kérhetnél adóigazolást az Ügyfélkapu használatával ‒ akkor, amikor szükséged van rá, nem várva másra?…

Ha szeretnél önállóbb lenni ezen a téren, vagy csak szereted tudni, hogyan működnek a dolgok a háttérben, keress meg!

Egy két órás, meghatározott tematikájú egyéni konzultáció keretében, kötetlen beszélgetés formájában elméleti ismereteket és gyakorlati tanácsokat kapsz. Plusz kézzel fogható információt is, hiszen a tematikához kapcsolódó, 10-12 oldalas nyomtatott anyagot is adok neked emlékeztetőként, hogy a későbbiekben könnyebben felidézd a legfontosabb tudnivalókat.

A konzultáció két órás és teljesen személyre szabott, az alábbi alapelvek mentén:

  • Mivel foglalkozol / szeretnél foglalkozni? Mi a számlázás legegyszerűbb módja a te esetedben?
  • Nyugta, számla, díjbekérő ‒ mik ezek és melyik mire való?
  • Miért és hogyan kell jól számlát készíteni?
  • Hogyan regisztrálj a NAV Online Számlázóba?
  • Hogyan használhatod jól ezt az ingyenes internetes számlázóprogramot?
  • Mikor van szükség "komolyabb" megoldásra?
  • Bónusz: hogyan ellenőrizheted a saját kiadott számláid, illetve vásárlásaid adatszolgáltatását a NAV Online adatszolgáltatási felületén?

Ha a konzultáción a jelzett témákon túlmutató kérdésed merül fel a vállalkozói adminisztrációs ügyekkel kapcsolatban, közösen arra is megtaláljuk a jó válaszokat.

A konzultáció két órás és teljesen személyre szabott, az alábbi alapelvek mentén:

  • Milyen szolgáltatásokat érhetsz el Ügyfélkapus regisztrációddal?
  • Mi az, amiben magánemberként segíthet az Ügyfélkapu?
  • Mi az, amiben vállalkozóként segíthet az Ügyfélkapu?
  • E-önkormányzat: mit tudsz intézni ezen a felületen magánszemélyként?
  • E-önkormányzat: mit tudsz intézni ezen a felületen vállalkozóként?
  • Webes ügysegéd és ONYA ‒ mi ez és mire jó?
  • Bónusz: eBev adószámla kivonat, avagy hogyan tudod megnézni, mindent rendeztél-e, esetleg van-e túlfizetésed?

Ha a konzultáción a jelzett témákon túlmutató kérdésed merül fel a vállalkozói adminisztrációs ügyekkel kapcsolatban, közösen arra is megtaláljuk a jó válaszokat.

A konzultáció díja 10 000 forint/alkalom, ami magában foglalja a megbeszélés és az átadott nyomtatott dokumentáció díját is.

Ha több témában igényelsz konzultációt, akkor a második alkalomtól a díjból 10% kedvezményt kapsz.

Kifizetéskor természetesen számlát kapsz, melyet akár el is számolhatsz költségként.


Ha szükséged van egy asszisztensre, aki képes uralni az adminisztrációs káoszt, akkor...